Rok szkolny 2020/2021

Informacje dotyczące rekrutacji do oddziałów przedszkolnych tzw. "zerówek" na rok szkolny 2021/2022 w poniższym linku.

 

Zapraszamy do bajkowej krainy

 

Informacje dotyczące rekrutacji do klas pierwszych na rok szkolny 2021/2022 w poniższym linku

 

Rekrutacja klasy pierwsze

 

Informacje dotyczące rekrutacji do szkół ponadpodstawowych dla uczniów klas ósmych w poniższym linku

 

Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych

Szkolny Konkurs Wielkanocny
     

 

SZKOLNY KONKURS WIELKANOCNY

 

Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów

do wzięcia udziału w konkursie

 

REGULAMIN KONKURSU :

 

 1.    Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 11 w Puławach. Konkurs skierowany jest do uczniów w następujących kategoriach wiekowych:

  • oddziały zerowe

Wykonanie pracy plastycznej – pisanki wielkanocnej na kartce A 4 metodą wydzieranki z papieru kolorowego.

  • klasy 1-3

Wykonanie pracy plastycznej – koszyczka wielkanocnego z pisankami na kartce A3 z kolorowych kółek różnej wielkości.

 

Każdą klasę, oddział reprezentuje 5 prac wytypowanych przez wychowawcę oraz uczniów w eliminacjach klasowych.

 

  • klasy 4-8

Wykonanie palmy z bibuły, papieru kolorowego, kolorowych wstążek. Wielkość od 30 do 50 cm. Wymienione techniki można łączyć lub użyć tylko jednej.

 

 2.    Celem konkursu jest:

  • popularyzowanie oraz kultywowanie tradycji i zwyczajów wielkanocnych związanych z Niedzielą Palmową oraz Wielkanocą;
  • pogłębianie wiedzy na temat symboliki i znaczenia palmy i koszyka wielkanocnego w obrzędowości ludowej;
  • stworzenie okazji do zaprezentowania przez dzieci i młodzież własnych pomysłów wykonania prac plastycznych
  • rozbudowanie inwencji twórczej dzieci i młodzieży;
  • przekaz wartości i tradycji w rodzinie.

 

3.    Prace konkursowe należy opatrzyć metryczką z informacjami: imię i nazwisko oraz klasa, do której uczęszcza autor pracy.

 

Prace powinny być wykonane samodzielnie. Prosimy o nieprzynoszenie zakupionych palm .

 

4.    Wykonane prace z oddziałów zerowych oraz z klas 1- 3, należy przynosić  do 19.03.21 r. do sali 205

Chętni uczniowie z klas 4-8 przynoszą palmy w dniach 18- 19.03.21r, w godz. 15.30- 16.30, do szkoły od strony patio - do pań z biblioteki.

 

5.    Oceny prac dokona komisja konkursowa, w jej skład wchodzą koordynatorzy konkursu, nauczyciele plastyki oraz nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.

 

 6.    Kryteria oceniania prac:

  • zgodność z regulaminem konkursu,
  • pomysłowość i inwencja twórcza uczestników konkursu,
  • dobór materiałów i elementów zdobniczych,
  • estetyka wykonania
  • wysokość palmy.

 

7.    Dla laureatów przewidziane są nagrody rzeczowe lub wyróżnienia.

 

8.    Prace przechodzą na własność organizatora i nie podlegają zwrotowi.

 

Koordynatorzy konkursu:

 

Iwona Tureczek – Zakrzewska

   Elżbieta Adamowicz- Matraszek 

Szkolny konkurs o Żołnierzach Podziemia Antykomunistycznego Inspektoratu AK - WiN Puławy
Uczniowie i Uczennice SP 11 !
Zachęcamy do wzięcia udziału w Szkolnym Konkursie o Żołnierzach Podziemia Antykomunistycznego Inspektoratu AK - WiN Puławy. Święto im poświęcone uczcimy ćwiczeniem kompetencji związanych z czytaniem i analizowaniem tekstu.
Aby wziąć udział w konkursie wykonaj następujące czynności:
  1. Wejdź na stronę szkoły, otwórz zakładkę z prawej strony PAMIĘĆ I TOŻSAMOŚĆ.  Zobaczysz pięć biogramów Żołnierzy Wyklętych związanych z Puławami.
  2. Przeczytaj dokładnie teksty, przestudiuj ilustracje.
  3. Otwórz link do konkursu, udziel odpowiedzi i odeślij. Dostęp do testu rozpoczyna się 1 marca o godz. 12.00 a kończy 5 marca o 18.00.
  4. Oprócz wiedzy i uczczenia pamięci Żołnierzy Wyklętych, dla zwycięzców - liczy się czas i najwyższa ilość punktów - 5 zestawów gier  historycznych ufundowanych przez Biuro Edukacji Narodowej Instytutu Pamięci Narodowej Oddział w Lublinie.

 

Odnośnik do konkursu (KLIKNIJ)

Powodzenia!
Renata Lis
Teresa Swinarska
Wojciech Kostecki
"Mruczący kotek" - zajęcia relaksacyjne dla dzieci młodszych

Pani Elżbieta Nawrocka – pracownik Biblioteki Miejskiej filia nr 5 w Puławach – od wielu lat dla uczniów naszej szkoły przygotowuje ciekawe spotkania oraz projekty na rzecz rozwoju kultury. 

Tym razem Pani Elżbieta zaprasza dzieci z klas 1-3 oraz oddziałów zerowych na zajęcia „Mruczący kotek”. Odbywać się one będą w naszej szkole z zachowaniem wszystkich wymogów sanitarnych.

 

Opis zajęć

Mruczący kotek

Zajęcia relaksacyjne dla dzieci młodszych

 

„Mruczący kotek” – jest cyklem pięciu spotkań, realizowanych w oparciu o pięciostopniową metodę relaksacji Joanny Węglarz. Mają charakter zajęć literackich z elementami bajko terapii.

 

Dzieci często nie zdają sobie sprawy z potrzeby odpoczynku, mimo że często są zmęczone i powinny się zrelaksować. Dlatego niezwykle ważna jest propozycja nabycia umiejętności wyciszenia ciała i umysłu, szczególnie w kontekście tak trudnego obecnie czasu pandemii. Celem spotkań jest pokazanie metod na wyciszenie i opanowanie sztuki koncentracji.

 

Uzupełnieniem są ćwiczenia uważności dla dzieci mające na celu poradzenie sobie z trudnymi emocjami.

Pięciostopniowa metoda relaksacji polega na przeprowadzeniu krótkich 15-20 minutowych zajęć według określonego schematu. W osiąganiu stanu relaksu pomoże zastosowanie kilku następujących po sobie odpowiednich technik.

 

Założeniem metody jest sukcesywne przechodzenie od pełnego pobudzenia do wyciszenia i odpoczynku, poprzez ćwiczenia pogłębiające relaks. Dzięki odpowiednio dobranym technikom, metoda ta pomaga zwiększyć świadomość ciała u dzieci. Uczy je słuchać, patrzeć, skupiać się na doznaniach ciała i pozytywnych emocjach. Rozwija samoświadomość, która jest niezwykle istotna przy kształtowaniu się samoregulacji potrzebnej do wyciszania się, uspokajania i radzenia sobie z własnymi uczuciami.

 

Poszczególne stopnie to:
1) Stopień pierwszy - aktywność ruchowa.
2) Stopień drugi – rozluźnianie ciała.
3) Stopień trzeci - ćwiczenia oddechowe.
4) Stopień czwarty - pozytywne emocje uważność.
5) Stopień piąty - wyciszenie.

 

Zajęcia uzupełniane są o audiobook, zawierający piosenki, utwory instrumentalne i bajki do zajęć relaksacyjnych.

 

Bibliografia:

  1. Klimek- Michno, K.: Zabawy z książką w przedszkolu, w domu i w szkole. Kraków 2018
  2. Węglarz, J.; Tomaszewska M., Z.,: Mruczący kotek. Zajęcia relaksacyjne dla przedszkolaków. Kraków 2018

 

Zajęcia poprowadzi:

Elżbieta Nawrocka - bibliotekarz z wieloletnim doświadczeniem, pracownik filii nr 5 Biblioteki Miejskiej w Puławach

  • Bibliotekoznawca
  • Absolwentka Podyplomowych Studiów Menadżerskich dla twórców, artystów i animatorów kultury
  • Absolwentka szkoły trenerskiej dla bibliotekarzy Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych ,,STOP’’ w Warszawie.
  • Absolwentka Biblioterapii z elementami innych terapii twórczych w Centrum Edukacji Bibliotekarskiej.
Lekcja dla Seniora w kadrach uczniów

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji, którą przysłała Liliana Michalska z klasy 6e i wraz z jej babcią wybierzmy się na wirtualną wycieczkę po Polsce. 

 

(kliknij) 

W ramach lekcji Alan Niemczuk z klasy 5a uczył swojego dziadzia korzystania ze sklepu internetowego. Pokazywał mu jak dostosować filtry do swoich preferencji, a następnie jak kupić wybrany produkt. Dzięki jego wskazówkom dziadziuś wiele się nauczył.

 

   

 

Zachęcamy do przesłania swoich filmów i fotorelacji do 28 lutego na adres sp11.konkursy@wp.pl 

Ilona Wrótniak-Terlecka 

Pedagog szkolny 

 

Podziękowanie za przeprowadzenie zajęć w ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania

Dear Code Week activity organiser,

We are delighted to let you know that you successfully completed the 2020 Code Week Super Organiser Challenge.

That is organising 10 or more Code Week activities in 2020. Congratulations and thank you for playing a major part in making last year’s Code Week, the most successful edition yet.

We believe it is vital to bring coding, computing and computational thinking to as many people as possible – and you have helped up us reach this goal!

Thank you very much for helping us advance digital literacy! We hope to work together again in the 2021 edition of EU Code Week, which will take place from 9-24 October.


Best wishes,

The EU Code Week Team

 


 

Zajęcia w ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania przeprowadzili:

  • p. Monika Szaruga
  • p. Sylwia Rodak
  • p. Marcin Słomka
Dyżur wakacyjny - oddziały przedszkolne

Informacje ogólne

 

W okresie lipiec-sierpień 2021 r. miejskie przedszkola oraz oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych w Puławach będą pełniły dyżur wakacyjny według załączonego poniżej harmonogramu.

 

Harmonogram dyżurów

 

Zgodnie z § 12 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 lutego 2019 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz. U. z 2019 r. poz. 502 ze zm.) przedszkole jako placówka nieferyjna funkcjonuje przez cały rok, z wyjątkiem przerw ustalonych przez organ prowadzący na wniosek dyrektora i rady rodziców. Przerwy w działalności przedszkola i oddziałów przedszkolnych w szkołach w okresie wakacyjnym związane są z prowadzonymi pracami remontowo-modernizacyjnymi oraz prawem nauczycieli do urlopu wypoczynkowego.

 

Z dyżurów wakacyjnych mogą skorzystać wyłącznie dzieci uczęszczające w roku szkolnym 2020/2021 do przedszkoli/oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Puławy.

 

Zapisy na dyżur wakacyjny prowadzone są do poszczególnych placówek na miesiąc lipiec lub sierpień w formie papierowej. Uzupełniony i podpisany formularz zgłoszenia dziecka na dyżur należy złożyć w terminie do 31 maja 2021 r. w przedszkolu/szkole, do którego dziecko ma uczęszczać. Druk zgłoszenia można pobrać w sekretariacie oraz w poniższym linku.

 

Zgłoszenie na dyżur wakacyjny do SP11

 

Plan zajęć na basenie od 15 lutego 2021 r.

Poniżej plan zajęć na basenie w ramach Miejskiego Programu Nauki Pływania
oraz dla UKS "Trójka" od 15 lutego 2021 r.

 

L.p.

Godzina

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

1

800 – 845

ER 3d chł

 

 

 

TB 2b chł

SŚ 3c dz

2

855 – 940

ER 3e dz

 

ER 3d cała

 

SŚ 3c chł

3

950 – 1035

BW 0d (1015 – 1115)

 

AK 0a (930 – 1030)

 

BW 0b (1000 – 1100)

4

1045 – 1130

 

 

AK 0c (1030 – 1130)

 

 

5

1140 – 1225

 

 

 

 

 

6

1235 – 1320

 SŚ 3b chł

SŚ 2c chł

ER 3e chł

SŚ 1a chł

 

ER 2a chł

MB 2e dz

 

7

 

1330 – 1415

 

SŚ 1a dz

 

TB 1b dz

ER 3d dz

SŚ 3c cała

SŚ 2c dz

TB 3b cała

SŚ 1c dz

ER 2a dz

ER 1d dz

 

8

 

1420 – 1505

 


TB 1b chł

MB 2e chł

ER 3b dz

TB 2b dz

ER 3e cała

 

SŚ 1c chł

 

ER 1d chł

TB 2d dz

9

1510 – 1555

 

TB 3a cała

TB 2d chł

TB 3a dz

TB 3a chł

10

1615 – 1700

UKS 3

UKS 3

SKS WB

2B S.U SP 9

UKS 3

UKS 3

11

1715 – 1800

UKS 3

1 B S.U SP 9

UKS 3

2B S.U SP 9

2A S.U SP 9

UKS 3

1A S.U SP 9

UKS 3

2A S.U SP 9

12

1815 – 1900

1 A S.U SP 9

 

1 B S.U SP 9

 

 

Światowy Dzień Zespołu Downa

 

21 marca jest kolorowy nie tylko z powodu pierwszego dnia wiosny! To właśnie tego dnia obchodzimy Światowy Dzień Zespołu Downa.

Celem tego święta jest uświadomienie, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku i akceptacji.

W jaki sposób możemy wyrazić solidarność z osobami dotkniętymi Zespołem Downa?

Zakładamy kolorowe skarpetki nie do pary, które uważane są za wyjątkowe i sprawiają, że właściciel wyróżnia się w tłumie. Tak samo na co dzień czują się osoby z zespołem Downa – odmienne na tle jednolitego tłumu. 21 marca zakładamy dwie inne skarpetki, by pokazać, że bycie "innym niż inni" nie oznacza niczego złego.

 

Nasza szkoła włącza się w obchody tego święta. Zachęcamy wszystkich uczniów i nauczycieli do:

  1. wykonania zdjęcia swoich stóp w dwóch różnych kolorowych skarpetkach (do wspólnego zdjęcia możesz zaprosić rodziców i rodzeństwo)
  2. przesłanie zdjęcia za pośrednictwem poczty na Outlook’u na adres mpiskorska@edu.sp11.pulawy.pl (do 8 marca).

 

Data obchodów  jest symboliczna. Przypada na 21. dzień 3. miesiąca w roku ponieważ to właśnie dodatkowy, trzeci, chromosom w 21. parze składających się z łańcuchów DNA chromosomów w ludzkich komórkach powoduje występowanie tej wady genetycznej. To ona modyfikuje rozwój i kształtuje cechy wyróżniające daną osobę pośród innych ludzi.

21 marca kolorowe skarpetki na stopach oznaczają
"kocham cię takim, jakim jesteś!"

Harmonogram wydawania obiadów dla klas 1-3

Harmonogram wydawania obiadów dla klas 1-3

 

 

 

 

Poniedziałek

12.00

1b, 1d, 2a, 2d

12.20

1a, 2b, 3b, 3 e

12.40

1c

13.00

2c, 3d, 3c 3a

13.20

2e

 

 

 

 

Wtorek

12.00

1a, 1b, 1c, 1d

12.20

2a, 2b, 2c dz , 2e, 3c, 3e

12.40

3d, 3a, 

13.00

3b

13.20

3e chł po basenie

13.40

2d, 2c chł

 

 

 

Środa

12.00

1a, 1b, 2b, 3b

12.20

1c, 2d 3a, 2e

12.40

1d, 3e, 3c, 2c

13.00

2a, 3c

13.20

3d

 

 

Czwartek

12.00

1a, 1b, 1d, 2c, 3e

12.20

1c, 2d, 2e, 3c, 3d

12.40

2a, 3a

13.00

3b, 2b

 

 

 

Piątek

12.00

1a, 1c, 2a, 2e

12.20

1d, 2c, 3c, 2b

12.40

1b, 2d, 3d

13.00

3a, 3b

13.20

3e

 

Organizacja zajęć dla klas 1- 3

 W poniższym linku organizacja zajęć klas 1-3

Organizacja zajęć klas 1-3

 

poniżej przydział sal dla poszczególnych klas oraz sal na zajęcia świetlicowe.

 

Przydział sal lekcyjnych

 

1a - 218

2a - 207

3a - 313

1b - 206

2b - 215

3b - 303

1c - 208

2c - 203

3c - 306

1d - 204

2d - 112

3d - 315

 

2e - 121

3e - 317

 

 

Przydział sal na zajęcia świetlicowe

GODZINY PRZEDPOŁUDNIOWE w salach 116 i 117.

 

GODZINY POPOŁUDNIOWE (po zakończonych zajęciach lekcyjnych)

 

Klasa

Dzień

Sala

 

 

1a

Pn

 

 

218

Wt

Śr

Czw

Pt

 

 

1b

Pn

 

 

206

Wt

Śr

Czw

Pt

 

 

1c

Pn

 

 

208

Wt

Śr

Czw

Pt

 

 

1d

Pn

 

 

204

Wt

Śr

Czw

Pt

 

 

2a i 3c

Pn

207

Wt

306

Śr

207

Czw

306

Pt

207

 

 

2b i 3d

Pn

215

Wt

215

Śr

215

Czw

315

Pt

315

 

 

2c i 3b

Pn

303

Wt

203

Śr

303

Czw

203

Pt

203

 

 

2d i 3e

Pn

112

Wt

317

Śr

112

Czw

112

Pt

112

 

 

2e i 3a

Pn

313

Wt

313

Śr

313

Czw

313

Pt

121

Wypożyczanie i zwrot książek do biblioteki

Informujemy, że uczniowie klas 4-8 mogą wypożyczać i zwracać książki do biblioteki szkolnej przy wejściu do szkoły przez patio (od strony boisk szkolnych) od poniedziałku do piątku w godz. 1530 - 1630.

Informacje

 

Plan zajęć zdalnych dla uczniów klas 4-8 w tym na platformie Teams

 

 

Zasady bezpieczeństwa w SP11 od 1 września 2020 r.

W poniższych linkach Regulamin funkcjonowania szkoły w okresie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 obowiązujący od 1 września 2020 r. do odwołania oraz procedury stosowane na basenie, bibliotece i stołówce szkolnej.

 

Prosimy o wnikliwe zapoznanie się.

 

REGULAMIN COVID-19

 

PROCEDURA – BASEN

 

PROCEDURA – BIBLIOTEKA

 

PROCEDURA – STOŁÓWKA

 

 

W razie wątpliwości i pytań prosimy je kierować na adres e-mail: sp11@um.pulawy.pl

Ubezpieczenie NNW dla uczniów

Poniżej informacje dotyczące dobrowolnego ubezpieczenia dla uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków z oferty firmy COMPENSA wybranej przez Radę Rodziców. Telefon kontaktowy do ubezpieczyciela 607 507 508.

 

Zakres ubezpieczenia

 

Ogólne warunki ubezpieczenia

 

Postępowanie w przypadku wystąpienia szkody

 

RODO

E - DZIENNIK

 

Instrukcja Pierwszego Logowania

 

MEDIA

 

 

 

KALENDARZ

Pamięć i Tożsamość

 

PROJEKTY

 

 

 

 

Uczymy programować 

 

Realizujemy Projekt ERASMUS+ AKCJA KA 1

 

 Działamy w programie

 

Trzymaj formę

 

 Archiwalna strona
Publicznego Gimnazjum nr 3

 

dziecko_w_sieci_1_

 

sieciaki_logo_1_

 

 

herb_1

 Urząd Miasta Puławy


[ Cookies - info ]Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )