1. Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 11 w Puławach. Konkurs skierowany jest do uczniów w następujących kategoriach wiekowych:
oddziały zerowe
Wykonanie pracy plastycznej – pisanki wielkanocnej na kartce A 4 metodą wydzieranki z papieru kolorowego.
klasy 1-3
Wykonanie pracy plastycznej – koszyczka wielkanocnego z pisankami na kartce A3 z kolorowych kółek różnej wielkości.
Każdą klasę, oddział reprezentuje 5 prac wytypowanych przez wychowawcę oraz uczniów w eliminacjach klasowych.
klasy 4-8
Wykonanie palmy z bibuły, papieru kolorowego, kolorowych wstążek. Wielkość od 30 do 50 cm. Wymienione techniki można łączyć lub użyć tylko jednej.
2. Celem konkursu jest:
popularyzowanie oraz kultywowanie tradycji i zwyczajów wielkanocnych związanych z Niedzielą Palmową oraz Wielkanocą;
pogłębianie wiedzy na temat symboliki i znaczenia palmy i koszyka wielkanocnego w obrzędowości ludowej;
stworzenie okazji do zaprezentowania przez dzieci i młodzież własnych pomysłów wykonania prac plastycznych
rozbudowanie inwencji twórczej dzieci i młodzieży;
przekaz wartości i tradycji w rodzinie.
3. Prace konkursowe należy opatrzyć metryczką z informacjami: imię i nazwisko oraz klasa, do której uczęszcza autor pracy.
Prace powinny być wykonane samodzielnie. Prosimy o nieprzynoszenie zakupionych palm .
4. Wykonane prace z oddziałów zerowych oraz z klas 1- 3, należy przynosić do 19.03.21 r. do sali 205
Chętni uczniowie z klas 4-8 przynoszą palmy w dniach 18- 19.03.21r, w godz. 15.30- 16.30, do szkoły od strony patio - do pań z biblioteki.
5. Oceny prac dokona komisja konkursowa, w jej skład wchodzą koordynatorzy konkursu, nauczyciele plastyki oraz nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.
6. Kryteria oceniania prac:
zgodność z regulaminem konkursu,
pomysłowość i inwencja twórcza uczestników konkursu,
dobór materiałów i elementów zdobniczych,
estetyka wykonania
wysokość palmy.
7. Dla laureatów przewidziane są nagrody rzeczowe lub wyróżnienia.
8. Prace przechodzą na własność organizatora i nie podlegają zwrotowi.
Koordynatorzy konkursu:
Iwona Tureczek – Zakrzewska
Elżbieta Adamowicz- Matraszek
Szkolny konkurs o Żołnierzach Podziemia Antykomunistycznego Inspektoratu AK - WiN Puławy
Uczniowie i Uczennice SP 11 !
Zachęcamy do wzięcia udziału w Szkolnym Konkursie o Żołnierzach Podziemia Antykomunistycznego Inspektoratu AK - WiN Puławy. Święto im poświęcone uczcimy ćwiczeniem kompetencji związanych z czytaniem i analizowaniem tekstu.
Aby wziąć udział w konkursie wykonaj następujące czynności:
Wejdź na stronę szkoły, otwórz zakładkę z prawej strony PAMIĘĆ I TOŻSAMOŚĆ. Zobaczysz pięć biogramów Żołnierzy Wyklętych związanych z Puławami.
Przeczytaj dokładnie teksty, przestudiuj ilustracje.
Otwórz link do konkursu, udziel odpowiedzi i odeślij. Dostęp do testu rozpoczyna się 1 marca o godz. 12.00 a kończy 5 marca o 18.00.
Oprócz wiedzy i uczczenia pamięci Żołnierzy Wyklętych, dla zwycięzców - liczy się czas i najwyższa ilość punktów - 5 zestawów gier historycznych ufundowanych przez Biuro Edukacji Narodowej Instytutu Pamięci Narodowej Oddział w Lublinie.
"Mruczący kotek" - zajęcia relaksacyjne dla dzieci młodszych
Pani Elżbieta Nawrocka – pracownik Biblioteki Miejskiej filia nr 5 w Puławach – od wielu lat dla uczniów naszej szkoły przygotowuje ciekawe spotkania oraz projekty na rzecz rozwoju kultury.
Tym razem Pani Elżbieta zaprasza dzieci z klas 1-3 oraz oddziałów zerowych na zajęcia „Mruczący kotek”. Odbywać się one będą w naszej szkole z zachowaniem wszystkich wymogów sanitarnych.
Opis zajęć
Mruczący kotek
Zajęcia relaksacyjne dla dzieci młodszych
„Mruczący kotek” – jest cyklem pięciu spotkań, realizowanych w oparciu o pięciostopniową metodę relaksacji Joanny Węglarz. Mają charakter zajęć literackich z elementami bajko terapii.
Dzieci często nie zdają sobie sprawy z potrzeby odpoczynku, mimo że często są zmęczone i powinny się zrelaksować. Dlatego niezwykle ważna jest propozycja nabycia umiejętności wyciszenia ciała i umysłu, szczególnie w kontekście tak trudnego obecnie czasu pandemii. Celem spotkań jest pokazanie metod na wyciszenie i opanowanie sztuki koncentracji.
Uzupełnieniem są ćwiczenia uważności dla dzieci mające na celu poradzenie sobie z trudnymi emocjami.
Pięciostopniowa metoda relaksacji polega na przeprowadzeniu krótkich 15-20 minutowych zajęć według określonego schematu. W osiąganiu stanu relaksu pomoże zastosowanie kilku następujących po sobie odpowiednich technik.
Założeniem metody jest sukcesywne przechodzenie od pełnego pobudzenia do wyciszenia i odpoczynku, poprzez ćwiczenia pogłębiające relaks. Dzięki odpowiednio dobranym technikom, metoda ta pomaga zwiększyć świadomość ciała u dzieci. Uczy je słuchać, patrzeć, skupiać się na doznaniach ciała i pozytywnych emocjach. Rozwija samoświadomość, która jest niezwykle istotna przy kształtowaniu się samoregulacji potrzebnej do wyciszania się, uspokajania i radzenia sobie z własnymi uczuciami.
Poszczególne stopnie to: 1) Stopień pierwszy - aktywność ruchowa. 2) Stopień drugi – rozluźnianie ciała. 3) Stopień trzeci - ćwiczenia oddechowe. 4) Stopień czwarty - pozytywne emocje uważność. 5) Stopień piąty - wyciszenie.
Zajęcia uzupełniane są o audiobook, zawierający piosenki, utwory instrumentalne i bajki do zajęć relaksacyjnych.
Bibliografia:
Klimek- Michno, K.: Zabawy z książką w przedszkolu, w domu i w szkole. Kraków 2018
Węglarz, J.; Tomaszewska M., Z.,: Mruczący kotek. Zajęcia relaksacyjne dla przedszkolaków. Kraków 2018
Zajęcia poprowadzi:
Elżbieta Nawrocka - bibliotekarz z wieloletnim doświadczeniem, pracownik filii nr 5 Biblioteki Miejskiej w Puławach
Bibliotekoznawca
Absolwentka Podyplomowych Studiów Menadżerskich dla twórców, artystów i animatorów kultury
Absolwentka szkoły trenerskiej dla bibliotekarzy Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych ,,STOP’’ w Warszawie.
Absolwentka Biblioterapii z elementami innych terapii twórczych w Centrum Edukacji Bibliotekarskiej.
Lekcja dla Seniora w kadrach uczniów
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji, którą przysłała Liliana Michalska z klasy 6e i wraz z jej babcią wybierzmy się na wirtualną wycieczkę po Polsce.
W ramach lekcji Alan Niemczuk z klasy 5a uczyłswojego dziadzia korzystania ze sklepu internetowego. Pokazywał mu jak dostosować filtry do swoich preferencji, a następnie jak kupić wybrany produkt. Dzięki jego wskazówkom dziadziuś wiele się nauczył.
Zachęcamy do przesłania swoich filmów i fotorelacji do 28 lutego na adressp11.konkursy@wp.pl
Ilona Wrótniak-Terlecka
Pedagog szkolny
Podziękowanie za przeprowadzenie zajęć w ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania
Dear Code Week activity organiser,
We are delighted to let you know that you successfully completed the 2020 Code Week Super Organiser Challenge.
That is organising 10 or more Code Week activities in 2020. Congratulations and thank you for playing a major part in making last year’s Code Week, the most successful edition yet.
We believe it is vital to bring coding, computing and computational thinking to as many people as possible – and you have helped up us reach this goal!
Thank you very much for helping us advance digital literacy! We hope to work together again in the 2021 edition of EU Code Week, which will take place from 9-24 October.
Best wishes,
The EU Code Week Team
Zajęcia w ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania przeprowadzili:
p. Monika Szaruga
p. Sylwia Rodak
p. Marcin Słomka
Dyżur wakacyjny - oddziały przedszkolne
Informacje ogólne
W okresie lipiec-sierpień 2021 r. miejskie przedszkola oraz oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych w Puławach będą pełniły dyżur wakacyjny według załączonego poniżej harmonogramu.
Zgodnie z § 12 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 lutego 2019 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz. U. z 2019 r. poz. 502 ze zm.) przedszkole jako placówka nieferyjna funkcjonuje przez cały rok, z wyjątkiem przerw ustalonych przez organ prowadzący na wniosek dyrektora i rady rodziców. Przerwy w działalności przedszkola i oddziałów przedszkolnych w szkołach w okresie wakacyjnym związane są z prowadzonymi pracami remontowo-modernizacyjnymi oraz prawem nauczycieli do urlopu wypoczynkowego.
Z dyżurów wakacyjnych mogą skorzystać wyłącznie dzieci uczęszczające w roku szkolnym 2020/2021 do przedszkoli/oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Puławy.
Zapisy na dyżur wakacyjny prowadzone są do poszczególnych placówek na miesiąc lipiec lub sierpień w formie papierowej. Uzupełniony i podpisany formularz zgłoszenia dziecka na dyżur należy złożyć w terminie do 31 maja 2021 r. w przedszkolu/szkole, do którego dziecko ma uczęszczać. Druk zgłoszenia można pobrać w sekretariacie oraz w poniższym linku.
Poniżej plan zajęć na basenie w ramach Miejskiego Programu Nauki Pływania oraz dla UKS "Trójka" od 15 lutego 2021 r.
L.p.
Godzina
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
1
800 – 845
ER 3d chł
TB 2b chł
SŚ 3c dz
2
855 – 940
ER 3e dz
ER 3d cała
SŚ 3c chł
3
950 – 1035
BW 0d (1015 – 1115)
AK 0a (930 – 1030)
BW 0b (1000 – 1100)
4
1045 – 1130
AK 0c (1030 – 1130)
5
1140 – 1225
6
1235 – 1320
SŚ 3b chł
SŚ 2c chł
ER 3e chł
SŚ 1a chł
ER 2a chł
MB 2e dz
7
1330 – 1415
SŚ 1a dz
TB 1b dz
ER 3d dz
SŚ 3c cała
SŚ 2c dz
TB 3b cała
SŚ 1c dz
ER 2a dz
ER 1d dz
8
1420 – 1505
TB 1b chł
MB 2e chł
ER 3b dz
TB 2b dz
ER 3e cała
SŚ 1c chł
ER 1d chł
TB 2d dz
9
1510 – 1555
TB 3a cała
TB 2d chł
TB 3a dz
TB 3a chł
10
1615 – 1700
UKS 3
UKS 3
SKS WB
2B S.U SP 9
UKS 3
UKS 3
11
1715 – 1800
UKS 3
1 B S.U SP 9
UKS 3
2B S.U SP 9
2A S.U SP 9
UKS 3
1A S.U SP 9
UKS 3
2A S.U SP 9
12
1815 – 1900
1 A S.U SP 9
1 B S.U SP 9
Światowy Dzień Zespołu Downa
21 marca jest kolorowy nie tylko z powodu pierwszego dnia wiosny! To właśnie tego dnia obchodzimy Światowy Dzień Zespołu Downa.
Celem tego święta jest uświadomienie, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku i akceptacji.
W jaki sposób możemy wyrazić solidarność z osobami dotkniętymi Zespołem Downa?
Zakładamy kolorowe skarpetki nie do pary, które uważane są za wyjątkowe i sprawiają, że właściciel wyróżnia się w tłumie. Tak samo na co dzień czują się osoby z zespołem Downa – odmienne na tle jednolitego tłumu. 21 marca zakładamy dwie inneskarpetki, by pokazać, że bycie "innym niż inni" nie oznacza niczego złego.
Nasza szkoła włącza się w obchody tego święta. Zachęcamy wszystkich uczniów i nauczycieli do:
wykonania zdjęcia swoich stóp w dwóch różnych kolorowych skarpetkach (do wspólnego zdjęcia możesz zaprosić rodziców i rodzeństwo)
Data obchodów jest symboliczna. Przypada na 21. dzień 3. miesiąca w roku ponieważ to właśnie dodatkowy, trzeci, chromosom w 21. parze składających się z łańcuchów DNA chromosomów w ludzkich komórkach powoduje występowanie tej wady genetycznej. To ona modyfikuje rozwój i kształtuje cechy wyróżniające daną osobę pośród innych ludzi.
21 marca kolorowe skarpetki na stopach oznaczają "kocham cię takim, jakim jesteś!"
poniżej przydział sal dla poszczególnych klas oraz sal na zajęcia świetlicowe.
Przydział sal lekcyjnych
1a - 218
2a - 207
3a - 313
1b - 206
2b - 215
3b - 303
1c - 208
2c - 203
3c - 306
1d - 204
2d - 112
3d - 315
2e - 121
3e - 317
Przydział sal na zajęcia świetlicowe
GODZINY PRZEDPOŁUDNIOWE w salach 116 i 117.
GODZINY POPOŁUDNIOWE (po zakończonych zajęciach lekcyjnych)
Klasa
Dzień
Sala
1a
Pn
218
Wt
Śr
Czw
Pt
1b
Pn
206
Wt
Śr
Czw
Pt
1c
Pn
208
Wt
Śr
Czw
Pt
1d
Pn
204
Wt
Śr
Czw
Pt
2a i 3c
Pn
207
Wt
306
Śr
207
Czw
306
Pt
207
2b i 3d
Pn
215
Wt
215
Śr
215
Czw
315
Pt
315
2c i 3b
Pn
303
Wt
203
Śr
303
Czw
203
Pt
203
2d i 3e
Pn
112
Wt
317
Śr
112
Czw
112
Pt
112
2e i 3a
Pn
313
Wt
313
Śr
313
Czw
313
Pt
121
Wypożyczanie i zwrot książek do biblioteki
Informujemy, że uczniowie klas 4-8 mogą wypożyczać i zwracać książki do biblioteki szkolnej przy wejściu do szkoły przez patio (od strony boisk szkolnych) od poniedziałku do piątku w godz. 1530 - 1630.
Zasady bezpieczeństwa w SP11 od 1 września 2020 r.
W poniższych linkach Regulamin funkcjonowania szkoły w okresie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 obowiązujący od 1 września 2020 r. do odwołania oraz procedury stosowane na basenie, bibliotece i stołówce szkolnej.
W razie wątpliwości i pytań prosimy je kierować na adres e-mail: sp11@um.pulawy.pl
Ubezpieczenie NNW dla uczniów
Poniżej informacje dotyczące dobrowolnego ubezpieczenia dla uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków z oferty firmy COMPENSA wybranej przez Radę Rodziców. Telefon kontaktowy do ubezpieczyciela 607 507 508.